H4rd Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Heisann! Dette er min aller første post på forumet, og håper jeg får en velkomst med gode svar. Rett før jeg starter vil jeg si at jeg er usikker på om dette er riktig sted å poste. Ja, så til saken. Jeg har i det siste blitt veldig bekymret for om jeg får PS4 på lanseringen. Jeg bestilte fra Komplett 25. juli, og jeg lurer altså på om dere tror at jeg er er så og si garantert å få konsollen på lanseringen? Har til og med sendt dem et dusin mails allerede, men de sier ikke mer enn at "vi har ikke antall, men sjansen er meget stor for at du får den på lanseringen". Jeg leser stadig om selvsikre folk som har bestilt i august, som "vet" at de får den på lanseringen. Så kort oppsummert er spørsmålet mitt: Tror dere jeg får konsollen til lansering, og det er vel ikke et minus at jeg har bestilt på Komplett? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 En venn av meg har bestilt rundt samme tid som deg. Og han var også rimelig sikker på å få levert til release. Så eg tror nok du får din i november ja. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Takk, noen flere? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Tror noen hadde snakket med komplett og de sa at de som har bestilt før midten av august får den på release. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Hmm, merkelig. De sier bare "vi vet ikke antall" til meg. Vel, får håpe det er sant det du sier, Thomas. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Heisann! Dette er min aller første post på forumet, og håper jeg får en velkomst med gode svar. Rett før jeg starter vil jeg si at jeg er usikker på om dette er riktig sted å poste. Ja, så til saken. Jeg har i det siste blitt veldig bekymret for om jeg får PS4 på lanseringen. Jeg bestilte fra Komplett 25. juli, og jeg lurer altså på om dere tror at jeg er er så og si garantert å få konsollen på lanseringen? Har til og med sendt dem et dusin mails allerede, men de sier ikke mer enn at "vi har ikke antall, men sjansen er meget stor for at du får den på lanseringen". Jeg leser stadig om selvsikre folk som har bestilt i august, som "vet" at de får den på lanseringen. Så kort oppsummert er spørsmålet mitt: Tror dere jeg får konsollen til lansering, og det er vel ikke et minus at jeg har bestilt på Komplett? Takk på forhånd. Velkommen til forumet! Komplett.no er ikke nødvendigivis en risikofylt plass å bestille fra. Det blir delt ut flere maskiner til de største. Jeg har selv bestilte på Komplett.no og nå ser jeg ordrestatusen har endret seg. "1 stk bestilt til lager (bekreftet) - Forventet sendingsdato 2013-11-28", mens når jeg trykker inn på selve PlayStation 4-produktet ser jeg: "Lagerstatus: Ikke på lager. 100+ stk. Ubekreftet 16.jan.2014". Det tolker jeg som om at jeg får den til lansering? Jeg bestilte forresten 23. mai. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Nja, om du prater med komplett og de sier de ikke kan garantere noe sikkert, så er det vel heller tvilsomt om noen her inne kan komme med noe mer konkret svar. Vi får jo bare vente å se, men jeg ville trodd at du skulle få den til release ihvertfall. Om du som har bestillt 25.juli ikke får til release, så må det jo bare bety at det er massiv mangel på konsoller. **edit** Som Nimrad så står det på min ordre at det er forventet sendingsdato den 28/11. La inn min bestilling den 15/6-13. Endret 11. oktober 2013 av jihn Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Hos meg står det 13. desember 2013, men de sa at datoen skal bli endret. Endret 11. oktober 2013 av H4rd Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Først og fremst velkommen til forumet H4rd Som flere har allerede nevnt så vil du mest sannsynlig få en maskin til lansering siden du har bestilt så tidlig. Men alt kommer jo til hvor mange maskiner dem forskjellige butikkene får. Butikkene får nok oversikt over antall maskiner dem får iløpet av November og vil nok gå ut med melding til dem som ikke får maskin med første leveranse. Om en skulle være uheldig så vil det nok være mulig å få seg en maskin ved å stå ved fks Expert og Elkjøp som kommer til å ha maskiner i butikken. Hvor mange er selvfølgelig uvisst. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Takk for alle svar. Jeg har forhåndsbestilt, og det blir skuffende om jeg ikke får den til lansering. Om det skulle være tilfelle at den ikke kom til lansering, så orker jeg ikke stå i en lang kø - Det er jo hele poenget med forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Beklager for dobbel post, men en kjapp bump: Når vil de oppdatere datoen jeg får konsollen på? Høres veldig merkelig at den blir sendt 13. desember, i mens Controlleren blir sendt 25. november, og kameraet ikke har noe dato. Alt er i samme pakke. Så, da er det jo rimelig å tenke at alt blir sendt samtidig, som det vil bli. Så når oppdaterer Komplett sendingsdatoene, tror dere? Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har ikke forhåndsbestilt (selv om jeg skulle ha gjort det). Gidder ikke sitte inne med "dobbelbooking" og satser heller på at min lokale Elkjøp får inn noen maskiner. Så har satt av fredag 29.november til å være der på åpning slik at jeg får løpt inn i butikken og kastet med over en konsoll (evt bundle, som heller ikke er bestemt ennå...har forøvrig hørt rykter om at det kommer bundles)! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå