chetil99 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Er på utkikk etter nye hodetelefoner, i prisklasse ca 1000kr. Skal for det meste brukes til musikk og film, + litt gaming. Har kikket litt på ATH-M50, men er åpen for tilsvarende forslag. Har stort sett brukt vanlige gamerheadset tidligere, men ønsker å gå for noe med litt mer lydkvalitet denne gangen. Lurer også litt på hvor nødvendig det er å investere i et lydkort til pc'n, og om det finnes brukbare alternativer av den litt billigere sorten. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 ATH-M50 er det rette valget Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg bruker et gammelt Creative X-Fi Xtreme Music istedet for realtek kortet på HK, og jeg må si at fortsatt holder det koken iforhold til det innebygde Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) I denne prisklassen er ATH-M50 overlegen, Veldig lettdrevet slik at du ikke trenger tenke på lydkort(syns jeg personlig), du kan event kjøpe eksternt lydkort. Eneste minus(igjen personlig) er utseende. Jeg syns det ser litt vel "studio" ut, men om du bare skal bruke det hjemme er disse perfekt. Endret 11. oktober 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Eneste minus(igjen personlig) er utseende. Jeg syns det ser litt vel "studio" ut, men om du bare skal bruke det hjemme er disse perfekt. Ehh.. http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=266 With the ATH-M50 professional studio monitor headphones, blablablablabla. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Ehh.. http://eu.audio-technica.com/en/products/product.asp?catID=5&subID=39&prodID=266 Klar over at det er studio hodetelefoner, derfor jeg kjøpte de. Men om de skal brukes "på gata" kan de se vel studio ut. Dette er som jeg skrev en personlig mening. Endret 11. oktober 2013 av Gjest Lenke til kommentar
chetil99 Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Hvordan er Focal Spirit One i forhold til disse? Vurderte å bare slenge med et billig asus Xonar DG lydkort til et par hundrelapper, om jeg må ha dyrere lydkort overskrides budsjettet mitt litt, men kan strekke meg litt om noen har gode forslag. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Focal spirit one likte jeg veldi godt den lille tiden jeg har tilbringet med de, men bassen kan kansje bli litt tamm å kjedlig for noen, selv synst jeg den var fint balansert til det meste av musikk , men det er ingen bass head hodetelefon . Om valget står mellom spirit one og ATH-M50 ville jeg nok valgt sistnevnte som spiller på nivå med langt dyrere hodetelefoner å er sett på i de fleste head-fi kretser som å være det beste kjøpet for den type penger. Endret 11. oktober 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå