remerserr Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 bra mobil forslag? har tenkt meg en ny mobil.... har nesten 4500 kr til rådighet... ikke en t610 eller en nokia.. har dere noen gode forslag? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 I den prisklassen og med dine krav: Samsung SGH-V200. Litt over din prisklasse: Qtek7070. Denne kan du nok få brukt for rundt det du vil legge ut. Hadde denne ei lita stund og det vart rett og slett for avansert for meg.... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Villle vurdert de nye siemensene som kommer nå. ST55 ser lovende ut, og SX1 ser ut til å bli en bra telefon som er verdt å få med seg. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Vent litt til så kommer Sony Ericsson med en ny telefon: Z600 Denne lever opp til mine forventinger(slik situsasjonen er nå). Du kan lese mere hos www.sonyericsson.com Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 liker ikke det at Z600 har sånn plastik deksler ser stygt ut og det hemmer kvalitetsfølelsen særs mye.. ville gått for samsung E700 viss jeg skulle kjøpt meg en kamskjell-telefon :-) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 har noen sett panasonic X70 den synes jeg ser lovende ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå