AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har de siste 6 mnd hatt perioder hvor det klør mye rundt ræva. Ikke 6 mnd i strekk, men det går litt periodemessig. Trodde først det var pga håret som vokser ut igjen etter barbering, men leste litt om småmark, og lurer på om det kan være det. Det skjer som oftest om kvelden rett før jeg skal legge meg. er 17 år btw, ganske kleint i grunn Anonymous poster hash: 4cd68...5f1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Årsakene kan være veldig mange. Hard avføring som lager sprekker som klør, analsex som lager sprekker og sår, barbering (slutt med barbering i en periode), etc. Her finner du alt du trenger å vite om mark: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=239&trg=Content_6493&Main_6157=6287:0:25,5499&MainContent_6287=6493:0:25,6833&Content_6493=6441:82819::0:6661:78:::0:0 Derimot er jeg ikke så sikker på at det er det som plager deg. Vi vil ikke be deg om å legge ut bilde av anus her, derfor må du selv inspisere. Ta et speil, sørg for godt lys og se etter selv. Alternativt kan du bruke et kamera/mobil med makrofunksjon til å ta bilde som du siden kan se på selv. Det finnes jo som kjent et hav av bilder på friske anus på nett som du kan sammenligne med. Med dette sagt, må du bruke fornuften. Er du bekymret og plaget, oppsøk din fastlege eller kommunens ungdomsmottak/helsesøster. Siden du er over 16 år, har alle taushetsplikt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå