Bunga Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har koblet Xbox til skjermen min med hdmi. Det er ikke høytalere i skjermen. Så jeg tenkte at jeg skulle koble til høytalerne med the component-cabel (den som fulgte med Xboxen). MEN MAN KAN IKKE KOBLE TIL COMPONENT CABLE OG HDMI PÅ SAMME TID, AV EN ELLER ANNE STUPID GRUNN. Det skal sies at det er mulig å bruke en mini-jack inngang i skjermen, koble til høytalerene på den måten. Men jeg har høytalerene i PCen vanligvis og jeg er lat, gidder ikke plugge ut og plugge en hver bidige gang. Hva vil egentlig skje om jeg hadde koblet til komponet-kabelen til høytalerene, samtidig som mini-jacken var koblet til PCen. Og jeg spilte av lyd på sammetid? Lenke til kommentar
fringsby Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Enkleste måten å få lyd ut, mens du bruker hdmi er en slik sak: http://i.imgur.com/YoqZWpO.jpg fulgte med min xbox elite når jeg kjøpte den for en tid tilbake Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Har en sånn til overs jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå