Cycl(o)ps Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hei! Jeg sliter med å finne den nyeste bios versionen til dette hovedkortet! Har prøvd på siden til ASUS, men der har de gitt meg feil bios! :sad: Biosen jeg fikk var til CUSL 2 LS , noe som asusupdaten ikke likte! Kan noen av dere sende meg den nyeste Bios versionen?? Mailen min er : [email protected] Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 http://cgi.asus.com.tw/cgi-bin/dl.asp?file...l2/csla106a.zip _________________ Happy hunting! SpirreVipp _________________ One OS to rule them all, one OS to find them, one OS to bring them all and in the darkness bind them. _________________ [ Denne Melding var redigert av: SpirreVipp på 2002-02-16 02:05 ] Lenke til kommentar
knut Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Det beste stedet å finne bioser til asus hovedkort er på ftp://ftp.asuscom.de her er biosen til kortet ditt: ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Soc...et/i815e/CUSL2/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå