smort1 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 S(p)eilet!(2) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Interessant å se det fra andre siden, synes du kutter vel mye i høyden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Interessant å se det fra andre siden, synes du kutter vel mye i høyden Takker, Terje! Ser hva du mener.Er jo veldig høyt dette spiret, så ikke mye luft igjen der oppe... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Et fint miljødokument Svein Magne og jeg er enig med han Terje Her regn regn regn og åter regn men etter kommer..... Ha en fin fredag og snart helg !!!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Et fint miljødokument Svein Magne og jeg er enig med han Terje Her regn regn regn og åter regn men etter kommer..... Ha en fin fredag og snart helg !!!!!! Med hilsen Leif Takker, Leif, og ha en fin weekend deroppe, også! Sola kommer, vettu! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei, SveinMM. Det er vyer over bebyggelsen omkring Molde, og kommer man sjøveien, må dette hotellbygget fortone seg spektakulært ! Veldig interessant å se dette, SveinMM, og enda bedre blir det når du skriver så fyldig følgetekst Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Hei, SveinMM. Det er vyer over bebyggelsen omkring Molde, og kommer man sjøveien, må dette hotellbygget fortone seg spektakulært ! Veldig interessant å se dette, SveinMM, og enda bedre blir det når du skriver så fyldig følgetekst Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker, Albert! Kjekt å kunne lage "reklame" for "vår lille by".... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Et fint miljødokument Svein Magne og jeg er enig med han Terje Her regn regn regn og åter regn men etter kommer..... Ha en fin fredag og snart helg !!!!!! Med hilsen Leif Takker, Leif, og ha en fin weekend deroppe, også! Sola kommer, vettu! Yes sola kommer ;-) God h....elg ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Et fint miljødokument Svein Magne og jeg er enig med han Terje Her regn regn regn og åter regn men etter kommer..... Ha en fin fredag og snart helg !!!!!! Med hilsen Leif Takker, Leif, og ha en fin weekend deroppe, også! Sola kommer, vettu! Yes sola kommer ;-) God h....elg ;-) Her er det også strålende sol fra skyfri himmel idag! God helg..., Leif! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg