Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvor skal disse små LED ledningene festes på hovedkortet? Det lyser ikke på kabbet når den f.eks. jobber.... Har ikke bruksanvisningene til kortet... Fordi jeg har flyttet og mistet det meste i den veien... :oops: Kan noen hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hvilket hoved kort har du da Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har et: Gigabyte 8PE667P Brookdale. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Manual til HK kan du som regel laste ned som PDF-fomat fra produsentens internettsider. Let her eller last ned fra direkte link. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Joda joda... Men om noen bare kunne tegnet det i paint eller no... Fant ikke mitt kort der heller... :-? Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Fant ikke mitt kort der heller... :-? 8PE667P? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det står jo somregel på hovedkortet da. Bare og se på HDled som står ved de pinnene. Står somregel det på hovedkortet. Står jo også i manualen som du finner i pdf format. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Ingenting stemmer! Blir gal! Hehe.... Ingen som kan komme med flere tips? Og det er jo ingen farge kode eller no.... Dette irriterer meg evig! Det skal jo ikke være så evig vansklig? :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå