TST Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Nintendo har som kjent regjert det håndholdte spillmarkedet i årevis. Mange har prøvd å utfordre underveis, og like mange har falt fra. Vi har tatt en titt på N-Gage, Nokias forsøk på å vippe Nintendo av den håndholdte tronen. N-Gage kombinerer spillkonsoll med mobiltelefon, og introduserer mange spennende funksjoner. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=2267 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Imponerer meg lite, den virker lite gjennomført ut i fra deres test. Tungvind spill-bytting og innstillinger, dårlig batteritid, liten skjerm, liten fargepalett, og ikke akkurat kremen av spill tilgjengelig. Blir nok Nintendo eller Sony på meg neste gang jeg skal ha en liten mobil morroboks. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 *vente på half-life til NGage* Lenke til kommentar
consilium Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 En av de mest useriøse mobiler jeg har sett på lang tid. Riktignok imponerende med innhold, men hva er vitsen når batteriet sier takk for seg etter en en time? Det med skifting av spilla kunne også ha vært gjennomført bedre. Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vel, batteriet sier ikke akuratt takk for seg etter en time. 3-6 timer kan riktignok være i korteste laget (hvertfall 3 timer), men samtidig er det viktig å tenke på at batteriet varer mye lengere på "standby". Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg hadde trodd at det der skulle bli en spilledings med mobil, men det viste seg å være feil... Det er mer en mobil, med spillfunksjon. For mobilen er jo faktisk i sammen med Nokia 3650 den mest funksjonsrike i dag. Sett bort i fra at den mangler kamera. 3000 er relativt billig da, når du i tillegg får en OK spillemaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg