HighGoat Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hi, Har idag problemer med det trådløse nettverket. Rundt 16:00 idag begynte nettverket å oppføre seg utrolig ustabilt og tregt. Jeg klikket deretter på "trådløs" ikonet nede i høyre hjørne, å koblet meg til på nytt. Nå står jeg som koblet til "WirelessName" mens rett ovenfor står det "for øyeblikket kobblet til "WirelessName 2". Har gått inn på "Manage network" å fjernet alle tilkoblinger slik det ikke ligger inne to ganger, men det står fortsatt for øyeblikket kobblet til "WirelessName 2". Legger til bilde for å forklare problemet: http://imgur.com/KSOmSYJ Jeg er leieboer så lurer på om dem vi leier hos kanskje har lagt en begrensing eller delt opp nettverket slik at de får bedre ytelse enn hva vi får her nede. Takker for svar. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ikke noe å bry seg om.. Klikk på Åpne nettverks- og delingssenter og klikk på huset.. Da kan du bare fjerne 2'ern Lenke til kommentar
HighGoat Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Er klar over hvordan jeg fjerner 2ern, men er mer nysgjerrig på hvorfor 2ern har dukket opp helt av seg selv, og hvorfor det skjedde på samme tidspunkt som nettverket ble ustabilt. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Maskina di har vel identifisert nettverket som et nytt et.. Mulig huseiera har bytta router og satt opp den nye med samme SSID og passord.... F.eks..... Lenke til kommentar
HighGoat Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Alright, ser ut som det har stabilisert seg igjen nå. Takk for raskt svar ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå