Espen Jansen Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Vinterens bilspill nærmer seg målstreken og The Crew leder an.Sniktitt: The Crew Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Dette spillet ser rad ut. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 dette ser bra ut. digger åpen verden spill, så hvis realismen er der så kan dette bli bra. på tide at noen kommer med bra bilspill, er ganske så mange år siden sist. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 dette ser bra ut. digger åpen verden spill, så hvis realismen er der så kan dette bli bra. på tide at noen kommer med bra bilspill, er ganske så mange år siden sist. QFT! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 1 og en halv time for å kjøre på tvers av USA i et spill er rimelig bra altså! Digger store verdener. Gleder meg Lenke til kommentar
Brutal_Bob Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Så bra ut, men hvilken plattform fikk dere teste på? Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Så bra ut, men hvilken plattform fikk dere teste på? Det er nevnt i teksten "eller en skikkelig kraftig PC som var tilfellet for oss" 1 Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Etter det jeg har sett og lest så er realisme noe man kan se langt etter i denne tittelen. Men det er jo fun-faktoren de legger vekt på og en stor åpen verden kan muligens forsvare kjøremekanikken. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Etter det jeg har sett og lest så er realisme noe man kan se langt etter i denne tittelen. Men det er jo fun-faktoren de legger vekt på og en stor åpen verden kan muligens forsvare kjøremekanikken. sant, men hvis kjøringen er helt på bærtur, som i f.eks TDU2 og det "nye" most wanted så er det nok til å ødelegge hele spillet. 1 Lenke til kommentar
zen master Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 kan man spille dette selv om man ikke har noen venner? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ser bra ut dette. Digger bilspill. Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 http://forum.turboduck.net/threads/31620-turboduck-Plays-The-Crew-aka-Climate-Change-of-Fish-Report Her er et bra review/interview av spillet Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 http://forum.turboduck.net/threads/31620-turboduck-Plays-The-Crew-aka-Climate-Change-of-Fish-Report Her er et bra review/interview av spillet Preview/interview. Jeg har en god følelse, men minner meg selv på at jeg ofte har det i forkant av skuffelser... Forhåpentligvis er kjørefølelsen god. Ellers hjelper ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå