steinark Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Har win XP. Og har rota rundt med en del partisjoner i det siste, disse har jeg fått som jeg ville nå. MEN dvd-rom'en har kommet på F:, og den siste partisjonen er på G:. Dette er jo helt tullete og irriterende som f***. Er det noen som kan hjelpe med så jeg får dvd'n sist slik det skal være? Lenke til kommentar
unique Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Håper dette kan løse litt av probet ditt.... http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q307844 Jeg pleier forresten å sette cd/dvd/cd-rw til å bruke x: y: z: ........så slipper jeg å tenke på det hvis jeg endrer antall partisjoner på diskene... Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Gjør følgende: start Innstillinger Kontrollpanel Administrative verktøy Datamaskinbehandling *Diskbehandling *Her kan du forandre stasjonsbokstav. Lenke til kommentar
steinark Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 ahhh ... takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå