AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Overskriften sier vel alt. Når man blir medlem på Møteplassen får man opp et valg, hvor man kan hake av for at man IKKE vil ha bildet sit publisert på forsiden av vg (eller andre plasser), noe jeg har gjort. Likevel har jeg sett meg selv pryde forsiden av vg, samt at flere venner har sett meg. Dette er jo ikke like kult hele tiden, mtp slekninger og familie, samt at jeg ikke har vert aktiv bruker der inne på over ett år!!!! Jeg har sendt Møteplassen mail å klaget på dette flere ganger nå, uten noen respons, er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre, for å få en stopp på dette?? Kan jeg true dem med en anmeldelse for brudd på personsverns rettighetene mine? Anonymous poster hash: f6e9e...999 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Slett profilbildet ditt? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Slett profilen? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Skaden er jo allerede gjort. Lenke til kommentar
nacario Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Vel hvis han ikke har brukt profilen sin på over et år så skal kontoen automatisk slettes, med mindre vedkommende var fast betaler. Er ikke 100% sikker på hvor mange måneder det går før konto slettes, mener det er max 6. Skjedde med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå