Øystein.F. Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det lekre eventyrspelet frå Devil May Cry-studioet får nylansering.Enslaved kjem til PC Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Har spilt igjennom det på Xbox, men tar gjerne en runde til i en høyere oppløsning. Likte samspillet mellom karakterene og spillet hadde uten tvil en sjarme som appelerte til meg. Will buy too Endret 10. oktober 2013 av firberblad 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg storkoste meg med spillet på 360, ihvertfall. Ikke et mesterverk, men noen ganger er alt man vil ha helt grei underholdning. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Pass opp for dårlig kontroll. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Veldig sjarmerende spill likte veldig godt personene. Mislikte jenta sterkt i starten (som hovedpersonen) men gikk etterhvert over til å like henne veldig godt, noe som tyder på dyktige folk bak spillet. vurderer å kjøpe det for å støtte dem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Likte dette veldig, veldig godt på 360. Ble veldig skuffet da en etterfølger ble avkreftet pga dårlige salgstall, så kanskje dørene åpner seg litt om spillet gjør det bra på pc. Blir nok kjøpt igjen. Lenke til kommentar
Nowak Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Nevner de noe om at porten blir bra eller ikke? xP Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Nevner de noe om at porten blir bra eller ikke? xP Med tanke på hvor bra Devil May Cry var til PC så tror jeg ikke det er grunn til noe bekymring. Dette BLIR bra. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Så lenge det blir en grei pris, så kjøper jeg det til PC. Vanskelig å si nei til konsoll versjonen når den koster 99 akkurat nå Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Dette kjøper jeg på nytt etter å ha spilt det på konsoll da jeg likte det ganske godt. Lenke til kommentar
OlavHelland Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 jeg skrev hjemme-eksamensoppgave om dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå