RBW Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 I markedet for rart spillutstyr har det kommet en helt ny aktør.Test: SteLuLu Stinky Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Haha. Liker at artikkelforfatter(?) har flammesokker! Men jeg ser absolutt potentiale i slike dingser for de som mangler armer. 3 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Genialt, men ALT for dyrt. Lenke til kommentar
johar76 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Til den prisen burde den vært trykksensitiv.Noe tilsvarende wii-brettet,men med flere trykkpunkt. 2 Lenke til kommentar
Anders Lindemark Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det kan være en fordel for de som mangler en arm bruke den som WASD og kjøpe en mus med mange knapper så kan du plutselig spille uten problemer PS: det går og an og bruke begge føttene på en for bedre kontroll det er bare ofg snu den Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ijustsawthestinkyfootcontrollerit'slikeafoot. At PAX. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 So, korleis målar dette seg med vanlige spel-pedalar (til flysimulatorar osb.) som det har vore utallige produsentar av? Lenke til kommentar
Moxxo Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Fryktelig dyrt det blir med moms, toll osv. Kjøpte meg fotbrett med 3 knapper på ebay til 100kr jeg, bruker det i BF 4 Beta. Fungerer som bare det! Bruker det istede for CTRL og SHIFT knappene, får så sinnsykt vondt i lillefingeren etter timer med gaming hvis jeg bruker de tastene på tastatur Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Oioi, my nokk skaffe meg noen slike sokker! 1 Lenke til kommentar
Grimning Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Jeg fikk meg Stinky her i går (var underlig nok uten toll avgift).So far, so good. Bruker den hovedsaklig til å styre med i spill.Er ekstremt uvant i begynnelsen, men den begynner å føles naturlig. Føles ihvertfall ikke som borkastede penger. Endret 11. oktober 2013 av HerrGrim Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Gleder meg sykt til å teste selv, men har ikke fått noe i posten enda. Har du oppdatert firmware på din? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Fikk min Stinky for noen måneder siden. Solid produkt, men jeg har brukt det lite ettersom det ikke er støtte for å binde museknapper opp til brettet, og det er det jeg hovedsakelig er ute etter. Utviklerne har nevnt at dette skal inkluderes etterhvert, men det lar enn så lenge vente på seg. Litt skuffende. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 hva hvis du bruker annen programvare til å binde museknappene til noen ubrukte tastaturknapper, so setter dy Stelulu sin software til å aktivere samme tastene? Kan ikke utale meg ordentlig siden jeg ikke har fått testet mine enda. Lenke til kommentar
Grimning Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Har oppdatert min uten problemer. Det eneste den mangler er, som nevnt ovenfor, trykksensitivitet. Dette hadde gjort produktet ti ganger bedre. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 analoge kontroller kommer nok så snart noen av tastaturprodusentene begynner å lage slike taster, og da kan jeg tenke meg at det blir lett å retrofitte brettet med slike taster. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 hva hvis du bruker annen programvare til å binde museknappene til noen ubrukte tastaturknapper, so setter dy Stelulu sin software til å aktivere samme tastene? Kan ikke utale meg ordentlig siden jeg ikke har fått testet mine enda. Jepp det kan man gjøre, med f.eks. GlovePie. Men da vil tastetrykket du binder den til også registreres hver gang man trykker. Det kan skape litt hodebry, spesielt om man skal bruke det utenom et spill. Også blir det litt fiddly å gjøre det hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå