harveyspecter007 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tv'en skal henges på veggen. Har sett litt på denne, er den noe bra? http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE46F5005XXE/samsung-46-led-tv-ue46f5005 Har ikke peiling på hva som er bra tv for gaming.. Lenke til kommentar
fruktsjimpanse Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Personlig ville jeg ikke gått for en så stor tv, men det kommer litt an på. Skal du spille med andre på splitscreen? Skal du bare bruke tv'en til spilling? Skal du sitte langt unna tv'en? Lenke til kommentar
harveyspecter007 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Personlig ville jeg ikke gått for en så stor tv, men det kommer litt an på. Skal du spille med andre på splitscreen? Skal du bare bruke tv'en til spilling? Skal du sitte langt unna tv'en? Har ikke tenkt å spille splitscreen nei, kommer til å bare spille, kanskje film men mest til spill. Spiller spill som bf3 og gta 5. Jeg kommer til å sitte sånn ca 3-5 meter unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå