Donke Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Hei, har akkurat fått meg Sony Vegas Pro 12, og legger ut videoer på YouTube, men hver gang jeg renderer det blir det alltid dårlig kvalitet. Jeg skal begynne å legge ut spillvideoer av Minecraft og andre spill, men jeg trenger hjelp til å finne ut de beste render settingsene for spill. Jeg er en stor fan av Addexio på YT, og vet at han bruker Sony vegas pro 12, hadde blitt kjempeglad hvis noen kunne fortelle meg render settingsene hans: http://www.youtube.com/watch?v=q8axnsV-a8k&feature=c4-overview&list=UUSir1dZRh2enFyjKPYkrKfw Hvorfor får han så bra kvalitet? Vet også at han bruker Fraps Endret 10. oktober 2013 av Donke Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Hva bruker du av innstillinger på rendering nå? Hvilket format og codec kjører du det ut i? Her har du mine innstillinger: NB! Sørg for at selve prosjektet har tilsvarende oppløsning som rendret video. Jeg pleier å bruke en egendefinert versjon av MainConcept AVC/AAC (.mp4;*.avc) Sett den til MainConcept og velg Internet HD 1080p. Velg Customize Template Video: Audio: Project: Lagre templaten når du er ferdig så du slipper å stille på dette neste gang Endret 10. oktober 2013 av Hille Lenke til kommentar
Donke Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 På instillingene bruker jeg H.264 og HDV 1080 29,97fps Lenke til kommentar
Donke Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Innstillingene ser bra Men vil de ta stor plass?, renderinga ser i hvert fall ut til å gå ganske fort. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Her er det eg pleier å bruke, viss det er noen hjelp i. Lenke til kommentar
Donke Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Batmod: Når jeg har rendret en minecraft video med denne settingen er skarphetene og detaljene veldig dårlig, når jeg snur meg forskjellige veier. Lenke til kommentar
Donke Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg bare lurte på Icedinsanity, hvordan sizer man spillvinduet sitt, altså hvordan du får vinduet til å være 1280-720, når du filmer foreksempel minecraft? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva tar du opp med? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ah, en sjelden gang når eg tar opp fra PC så bruker eg Dxtory, har dårlige erfaringer med Fraps. Da er det nok mulig du må høre med noen andre siden eg har lite kjennskap til opptak fra spill direkte på PC. Eg er mer på konsollopptak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå