Joachim_F Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Denne uken har gutta fått storfint besøk fra NRK. Podkast: Rad Crew #143 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Liker ikkje at det lav fps innimellom på WW. Hadde egentlig forventa at WW ville fungere optimalt på Wii U og er såleis litt i tvil om kommande spill og korleis di vil fungere på Wii U. Kotaku er snadder da di rett ut seier om eit spille er verdt å spille eller ikkje samt tek med litt forskjellig svada for og imot. Har tru på Valve sin nye kontroller. Den vil muligens gi stuespillinga ein ny opplevelse. 1 Lenke til kommentar
link2013 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Kjære Marte Hedenstad når typen din tar tv'en for å spille GTAV så kan du spille Wind Waker på din Wii U Gamepad. Jeg spiller stort sett bare på selve Gamepad'en siden 60'' er opptatt til en vær tid Wind Waker HD må bare spilles og aldri fokuser på det negative, akkurat slik som Maabren skriver ser jeg. Man skal leve og kose seg mye med spill istedenfor å være sur og grett'n Vi har et liv vi skal kose oss med Ha en fantastisk eventyr reise i Wind Waker til dere som velger å kjøpe og bruke tid på dette vakre remake spillet til Wii U 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Kjære Marte Hedenstad når typen din tar tv'en for å spille GTAV så kan du spille Wind Waker på din Wii U Gamepad. Jeg spiller stort sett bare på selve Gamepad'en siden 60'' er opptatt til en vær tid Wind Waker HD må bare spilles og aldri fokuser på det negative, akkurat slik som Maabren skriver ser jeg. Man skal leve og kose seg mye med spill istedenfor å være sur og grett'n Vi har et liv vi skal kose oss med Ha en fantastisk eventyr reise i Wind Waker til dere som velger å kjøpe og bruke tid på dette vakre remake spillet til Wii U Vi digger Wind Waker her i Rad Crew hvertfall Bra tips om å spille på Gamepaden. Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Blir Wii U med Wind Waker i julegave til meg selv i år Ang kontrolleren til Valve har de lagt ut en video der de demonstrterer den i div spill Ser lovende ut. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Blir Wii U med Wind Waker i julegave til meg selv i år Ang kontrolleren til Valve har de lagt ut en video der de demonstrterer den i div spill http://www.youtube.com/watch?v=eeAjkbNq4xI&feature=player_embedded. Ser lovende ut. Er fremdeles litt usikker gitt. Lenke til kommentar
Forever2an Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Vet ikke om jeg kan kalle det et skuffende spill, men noe jeg syns var skuffende var playstation home skulle jo bli noe syke greier husker jeg. Forresten har dere oculus rift vr headsettet? vurderer å kjøpe det for å prøve demo spillene, men vet ikke om det er verdt det. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Håper "Membran" blir en fast "jingle" i fremtidige episoder Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Håper "Membran" blir en fast "jingle" i fremtidige episoder *grøss* det er så ekkelt! Lenke til kommentar
RadStian Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Håper "Membran" blir en fast "jingle" i fremtidige episoder *grøss* det er så ekkelt! MEMBRAAAAHNNN 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå