RBW Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 En ny oppdatering tar med seg funksjonalitet fra Windows 8 over til Windows 7.Oppdatering for Windows 7 gir ettertraktet funksjonalitet 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvilken barberhøvel skal dere bruke denne gangen? "Det finnes flere triks som gir deg masse ekstra plass i Windows: Slik barberte vi bort hele 7,4 GB »" 4 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det var vitterlig på tide at denne funksjonen kom. Håper den skreller vekk alt det gamle og ikke bare det som var før SP1. Du kunne tidligere fjerne det før SP1 med en systemkommando, om enn ikke med noe fancy brukergrensenitt. 1 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg hadde nylig problemer med å installere SP1, så da renska jeg bort 2,5 gb med akkurat Dette verktøyet. Så nå er jeg litt forfjamset. Er dette tiljengelig fordi jeg har fullversjonen av win7? Husker jeg brukte det oppryddingsverktøyet en gang i fjord også. Trenger større boot SSD. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det er bare det ene valget i diskoppryddningen som er nytt, det om å fjerne unødvendige filer etter oppdateringer. Resten av valgene har alltid vært der, sikkert de du har brukt MatseMats. 1 Lenke til kommentar
staalej Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Noen som vet om denne funksjonen er tilgjengelig fra kommandolinja? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sliter skikkelig med plass på filserver'n min som kjører på en 40GB ssd. Dette er en etterlengtet funksjon som forhåpentligvis kjøper meg ny tid før jeg må bytte OS-disk med alt tullet det drar med seg. 1 Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg ble kvitt over 100GB ved å bruke en app som viste hvor mye hver mappe på PCen inneholdte av filer i MB/GB. Jeg fant da ut hva jeg trengte og ikke trengte, og fikk da rensket opp en del... 1 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 første jeg sjekker når jeg sliter med plass er download folderen, i de fleste tilfeller rensker jeg ut over 200GB, verste tilfelle var vel 700GB med gamle filmer,serier og .rar filer som ble ryddet ut og fordelt mellom papirkurven og ektern hdd. men etter at jeg satte inn 2 nye disker har jeg ikke tenkt så mye på det. maks 5GB til og fra, utgjør ikke nok til at jeg bryr meg. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sikkert nyttig funksjon om det bare hadde virka. Har 2 pcer med henholdsvis win 7 64 bit professional og win 7 64 bit ultimate og det virker ikke på begge maskinene. Stå på mikke soft. Go go 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Flott! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Noen som vet om denne funksjonen er tilgjengelig fra kommandolinja? Det står i artikkelen: "Klikk start, skriv inn cleanmgr i søkefeltet og trykk enter." edit: Du kan skrive det samme på en kommandolinje. Endret 10. oktober 2013 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Grombi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sikkert nyttig funksjon om det bare hadde virka. Har 2 pcer med henholdsvis win 7 64 bit professional og win 7 64 bit ultimate og det virker ikke på begge maskinene. Stå på mikke soft. Go go Jeg fikk det heller ikke til å virke før jeg trykket på kilde linken og så at du må trykke "Rydd opp i systemfiler" i Diskoppryddning. Lenke til kommentar
capitane Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvilken barberhøvel skal dere bruke denne gangen? "Det finnes flere triks som gir deg masse ekstra plass i Windows: Slik barberte vi bort hele 7,4 GB »" Hvor mye tror du jeg sparte ved å slå av hibernate og swapfile (har 16GB menory) ?? Lenke til kommentar
FrankDrebin Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Er det flere enn meg som opplever at pcen henger seg eller bruker utrolig lang tid på å slette Windows update filene? Har ventet i over en time ved flere anledninger. Må til slutt bare skru av manuelt og filene blir slettet. Har Windows 8. Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Funker som en kule i W7 etter dagens oppgradering. Kanskje på tide å gå tilbake tilW7? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg ble kvitt over 100GB ved å bruke en app som viste hvor mye hver mappe på PCen inneholdte av filer i MB/GB. Jeg fant da ut hva jeg trengte og ikke trengte, og fikk da rensket opp en del... TreeSize Free kanskje? I alle fall en kjekk sak om man sliter med dårlig oversikt over hva som tar plass: http://www.jam-software.com/treesize_free Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg gikk inn i diskopprydding DERETTER måtte jeg klikke på Rydd Opp I Systemfiler knappen før valget ble vist. Lenke til kommentar
snurr Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) staalej, den 10 Okt 2013 - 15:13, sa:Noen som vet om denne funksjonen er tilgjengelig fra kommandolinja? dism /online /cleanup-image /spsuperseded /hidesp Denne har funket i 2008 R2 server / Windows 7 siden SP1 kom. Edit: Denne må selvsagt kjøres med opphøyede rettigheter. Endret 10. oktober 2013 av snurr Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 6 Gb bortevekk, dette gjorde SSDen min veldig glad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå