Gå til innhold

A-Jays one+ lyd ofte bare på venstre


Lomeus

Anbefalte innlegg

Hei!

Beklager dårlig tittel, men det har seg sånn at jeg nettopp kjøpte et par a-Jays one+ og er veldig fornøyd med lyden mtp pris. Problemet ligger i at jeg er nødt til presse på den ene siden av pluggen for at jeg skal få lyd på høyre øre, dette er ganske irriterende, for når jeg går kan lyden gå av og på selv om tlf ligger på "hodet" med pluggen ned i lommen. Trur nok det er telefonen som er problemet, men har prøvd andre plugger og headset, å de fungerer helt fin på min Samsung Galaxy 3, men aJays pluggene fungerer fint på dama sin iPhone. Eneste jeg har lagt merke til er at det finnes 3 "linjer" på 3.5mm jack pluggen på Jaysa, mens andre hodetelefoner bare har 2 linjer her. Kan det hjelpe å laste ned appen til hodetelefonene? (høres idiotisk ut)

Noe jeg kan gjøre, eller er disse øreproppene bortkasta penger for min del? Kan ikke gå rundt å holde et press på toppen av kabelen for å få den gode lyden :(

MvH: Bjarte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er somme telefoner som sliter med iphone "grensesnittet" med en ekstra utgang for mic/funksjoner . Har en kompis med en Sony Xperia av noe slag med samme problemet .

 

edit : synst kansje det er litt rart at det er et problem på S3 da jeg selv har brukt "iphone" telefoner både på Note 2 og S4 active som en skolle tro hadde samme type jack inngang. Men vist de funker på iphonen til dama di så tror nok jeg at problemet ligger i telefonen ja.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Bytta de i butikken og fikk teste noen like der, er telefonen som ikke takler de. Og dette er android øretelefoner! Er nok telefonen som er sliten desverre. Kjøpte et par Stereo Headset på Clas Ohlson for 180 kr disse også med mic funksjon, og de fungerer, ikke samme lyd, men bedre en å måtte presse på den ene siden! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...