Misoxeny Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hei! Har lenge tenkt på å skaffe meg en Smart PC, noe i denne duren: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=778654 Formålet er å bruke den til skole, f.eks til å ta notater med osv. Jeg bruker også 3ds Max på skolen og er også avhengig av at den kan kjøre dette uten problemer. Den må også ha USB-inngang ettersom jeg programmerer mye, og foretrekker da å sitte med et litt bedre tastatur. Er det noen som har noe erfaring med denne eller lignende PCer? Er det noe særlige kraft i de for litt "tyngre" programmer? Anbefalinger og erfaringer taes i mot med takk Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hvorfor da kjøpe en smart Pc? Hvis du har pc, mobil og nettbrett så trenger du ikke smart pc. Jeg regner med at du har pc og også mobil og ved å da skaffe deg ett nettbrett til en billigere c så vil du spare penger. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Den er like "kraftig" som en hvilken som helst annen ultrabook med samme ivy bridge i5 3337U 1.8ghz dual core , med 4GB ram , med intel 4000 grafikk og SSD. Pass bare på å kjøre med strøm på og justere strømplan til full guffe. Tror ikke du får installert mere ram i denne om 4gb viser seg å være for lite for oppgavene dens. Endret 13. oktober 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå