Joachim_F Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Universum: War Front byr på strategi, action og mye mer. Kickstarter-suksess for ambisiøst enmannsprosjekt Lenke til kommentar
Gjengaar Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Wow, det er faktisk veldig imponerende med tanke på at det ligger en eneste person bak dette! :O Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Noen burde jo ansette denne karen. Men jeg er litt tvilende til at han har vært helt alene om dette. Men uansett så ser det spennende ut. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tror han her kan velge og vrake etter dette prosjektet. Kudos! Lenke til kommentar
Oculatus Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det kan jeg ikke si annet enn at det var ekstremt imponerende, når man tenker på at det kun er 1 man som har gjort dette. Dette skal jeg støtte både via kickstarter og kjøp av spillet. Vi trenger flere slike multitalent i spillindustrien. Lenke til kommentar
Loktar Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Kult prosjekt og veldig godt gjort av EN person. Men, jeg synes mye av dette virker litt "vel" inspirert av SC2 ? Jeg mener er det bare meg som ser: Marine, Viking, Roach, ghost etc i videon? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 For et multitalent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå