Cuneax Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Faller ikke like kraftig som før.Er marerittet over for PC-markedet? Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Inkluderer dette PCer som blir bygget hos distributører (som Komplett osv)? Skulle tro slike distributører som leverer "skreddersydde" ferdigbyggede PCer står for en god del av PC salget? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Skulle tro slike distributører som leverer "skreddersydde" ferdigbyggede PCer står for en god del av PC salget? Kanskje. Men personlig tror jeg ikke det i stor skala. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tviler jeg vell sterkt på, og markedet for stasjonære maskiner generelt har vell blitt en dråpe i havet sammenlignet med salget av bærbare som nå taper vannvittig mye til salg av mobil og nettbrett. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Inkluderer dette PCer som blir bygget hos distributører (som Komplett osv)? Skulle tro slike distributører som leverer "skreddersydde" ferdigbyggede PCer står for en god del av PC salget? Det er vel mer for entusiastene, jeg er ganske sikker på at den største delen av markedet består av bedrifter og privatpersoner som kjøper "off the shelf" maskiner fra de kjente leverandørene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg