Arodem Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ny oppdatering er ute på PlayStation 3, og snart på Xbox 360.Nå skal du ikke lenger miste Grand Theft Auto V-progresjon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Enkelte mister progresjon, andre får ikke progresjon som meg . Får faen meg ikke trigget heist 2. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Los Santos-tollen? Los Santos Customs? Som er navnet på bil mod sjappa? Det står faktisk at man ikke skal forveksle disse to et sted, husker ikke om det er på rockstar siden, manualen, eller på nettsiden i spillet.... Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Los Santos-tollen? Los Santos Customs? Som er navnet på bil mod sjappa? Det står faktisk at man ikke skal forveksle disse to et sted, husker ikke om det er på rockstar siden, manualen, eller på nettsiden i spillet.... Takk! Retter opp den nå. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Tja, problemet for min del er ikke å miste progresjon, men at spillet er utrolig humørsykt om når jeg får lov til å faktisk spille. Halvparten av tiden går det strålende, men når det ikke går strålende er det bare endeløse timeouts som enten sparker meg tilbake i singleplayer, eller bare viser timeoutskjermen i det uendelige mens de later som at å trykke A skal få noe til å skje. Endret 10. oktober 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Utrulig god nyhet! Bare synd de har nerfet pengeutbetaling til diverse mission i de siste patchene, men antar hvis alle tjener penger på en rimelig måte så vil vel ingen kjøpe cash cards Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå