AfterGlow Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Oppdaget en alvorlig utnyttelsesteknikk i Windows.Microsoft utbetalte rekorddusør til hacke-ekspert Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 "...som hittil har gitt utbetalinger på til sammen 128 000 dollar, inkludert den seneste rekorddusøren." 128 000 - 100 000 - 9400 = 18600 Andre folk har tjent $18600 dollar mens Mr. Forshaw (.. James Forshaw) har tjent $109400. 1 Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 BRA! Dette er en god strategi for å holde systemene sikre. Yahoo betaler til sammenligning $12.50 for en bug... "Yahoo's own researchers verified that these vulnerabilities really did exist (they've since been fixed). They offered the research team a hearty thank-you, and an award of $12.50 per bug, redeemable at the company store. The researchers were unimpressed; the report states, "At this point we decided to hold off on further research." Kilde: http://securitywatch.pcmag.com/hacking/316421-yahoo-offers-sad-bug-bounty-12-50-in-company-swag yeah... yahoo mail vil bare bli undersøkt av hackere med onde hensikter fra nå av, hackere med gode hensikter gidder ikke. =P Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sikre system? Windows kommer med bakdør til NSA. Er ikke mye sikkert. Fikk med Windows 8 på min nye bærbar, vurderer å bytte til Ubuntu. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sikre system? Windows kommer med bakdør til NSA. Er ikke mye sikkert. Fikk med Windows 8 på min nye bærbar, vurderer å bytte til Ubuntu. Er det noen bevis for det? Annet en hans dokumenter som påstår at det er sånn? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Sikre system? Windows kommer med bakdør til NSA. Er ikke mye sikkert. Fikk med Windows 8 på min nye bærbar, vurderer å bytte til Ubuntu. Du bør vel gå over til open source hardware også? Hvem vet hva slags bakdører NSA har fått puttet inn i CPU'er, NIC'er, etc. ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå