Midnight_walker Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Hadde Bones-maraton i sommer hvor jeg så alle 8 foregående sesonger. Episode 4 spoiler! Endelig! Pelant down! Nå er jeg litt spent på denne kvinnelige seriemorderen som Pelant nevnte. Mulig ny antagonist?Jeg ble i hvertfall glad på slutten av episoden. Skikkelig godslutt ^^ Noen tanker rundt det som skjer? Spekulasjoner? Endret 9. oktober 2013 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hadde vi ikke egen tråd for Bones? Jaja. Syntes det var på tide at de tok ham ned, men ble litt anti-klimaks at det gikk så enkelt. Gjennom flere episoder stelte han i stand mye vondt, og skal være en supergeni og alltid ett skritt fram. Hadde håpet på skikkelig katt og mus lek i fabrikken. Men spørsmålet er: er han egentlig død? Jeg så nemlig en mann som snek seg unna i en av de skjermene som de folka hadde bak seg. Mulig det var en blooper fra serien, men ikke mulig å vite sikkert. Vi får se hva som skjer i kommende episoder. Greit at de legger opp til ny hovedskurk, men håper de fanger h*n mot slutten av sesongen. I tilfelle det ikke blir noe ny sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå