Tesshin Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg har lyst til å bruke custom vannkjøling på det neste systemet mitt. Hvilket sted på nettet kan jeg handle til Norge som selger det ypperste innenfor nettopp dette? Blir vel i hovedsak Swiftech som lager vannkjøling utstyr som jeg tenkte på. Om det ikke finnes noe bedre selvsagt.og sånn jeg tenker på. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Gjerne sjekk Prisjakt.no om du finner produkt(ene) der. EK har gode blokker, men etter hva jeg har lest er radiatorene deres svakere produkter. I sommer kjøpte jeg vannkjøling. Hadde egentlig kommet frem til en liste med komponenter, men kom fram til at EK sin bundle var mye smartere. Prisen var såpass lav at jeg hadde fått råd til enda en radiator for samme pris som alt kostet separat. I tillegg så kostet 240 mm- og 360 mm-settet det samme (ca. 2 k). Gikk derfor for EK-KIT H30 360 HFX. Husk også at det følger med vifter, fester osv. Ergo, mye for pengene. Endret 10. oktober 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
xeye Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hær er også en bra side. Jeg har bestillt en god del fra dem og de har bra priser og bra leveringstid. http://www.aquatuning.no/ 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sjekk med prisjakt... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå