ololavov Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hei!Som tittelen sier, skal jeg kjøpe og bygge en pc for en venn. Ser dette greit ut? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1290723&su=A5833331-4F11-45CF-8793-347101E390BA Legger også ved bilde dersom dere ikke klarer å åpne linken. Lenke til kommentar
wassup Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ser stort sett bra ut, men noen ting: Det hovedkortet egner seg ikke for overklokking (selv om CPU gjør det). Bytt til dette istedet. Sikkert helt grei SSD, men vil på generell anbefaling anbefale Samsung 840 Evo istedet. En generell veldig god allrounder, stabil og alt du trenger Kabinettet er bra, men kanskje unødig stort? Dette er tilsvarende, bare mindre (og litt billigere) GPU er også bra, men kan lønne seg å vente til AMD sine skjermkort er ute på markedet, så har du litt bredere utvalg (de er annonsert, men ikke ute i butikkene ennå, så vidt jeg vet). Til en gamer ville jeg vurdert en litt bedre PSU. Corsair er bra, men vurder eventuelt TX- eller HX-serien. En bedre PSU er kanskje dyrere, men varer lenger og derfor en lønnsom investering i lengden Sånn ellers: bra oppsett; lykke til med bygget! 1 Lenke til kommentar
ololavov Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Tusen takk for svar! Skal høre om han er villig til å betale litt ekstra for bedre komponenter Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Du bør heller helt klart gå for AMD Radeon R9 280X som har DX 11.2 om du vil ha windows 8.1. Kingston SSD disken er veldig gammel, gå heller for samsung 840 selv 830 eller Crusial M4 er bedre serie. Endret 11. oktober 2013 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå