Velosiraptor7 Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 ASUS GEFORCE GTX 760 OC 2GB PCI-E DVI/HDMI/DP Har dette kortet cuda i seg? Er dette kortet bra? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Kortet er et veldig godt GTX 760 og har PhysX CUDA http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=784202 Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Takk. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 ASUS GEFORCE GTX 760 OC 2GB PCI-E DVI/HDMI/DP Har dette kortet cuda i seg? Er dette kortet bra? Ja, alle Nvidia-kort fra 8000-serien og nyere støtter CUDA. CUDA er forøvrig en API for GPGPU, og ikke en teknologi som kan implementeres i en GPU. APIen skrives og tilpasses for GPUene til Nvidia, ikke motsatt. Om skjermkortet er bra eller ikke kommer jo an på dine krav, om det ikke er kraftig nok for dine krav er det jo et dårlig kjøp. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg skal bruke det til å rendere i blender og sånne ting. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg skal bruke det til å rendere i blender og sånne ting. Blender krever støtte for CUDA 2.0, dette betyr at du må ha et GT 400-kort eller nyere. Videre er det ikke støtte for scener som bruker mer minne enn GPUen har, om scenen blir større enn 2GB vil scenen rendres på CPU. Ettersom jeg ikke har peiling på Blender og ytelse i det programmet vil jeg ikke si noe som helst om hvordan et 760 vil fungere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå