tobiasLOL5 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Heisann, jeg har en qNAP TS-212, og vi har 2 nettverk hjemme, det ene veldig bra på nedlastning og det andre på opplasting... Er det noen mulighet å kombinere begge nettverkene på serveren?? jeg har bestillt en sånn. kan det funke å bare plugge den i NAS'en og ruteren i den andre enden? For så å konfigurere noe inne på gnapen? PS. vi har telenor og Ice.net takker for svar Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 noensomvet Lenke til kommentar
RJ45 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hei Tviler på att denne vil kunne brukes, tipper du kommer til å møte eit driver problem først. Og vist driver kommer av seg sjølv, eller du klarer å legge den inn og fungere så vil du nok mangle mulighet for å konfigurere dette slik som du ønsker. Dette er ivertfall det første eg tenkte, men har tatt feil før Lenke til kommentar
tobiasLOL5 Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 takker for svar. Jeg fikk adapteren i dag, det funka ikke... Så du tokk ikke feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå