J-B-WELD Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Heisann, fikk avbrutt en oppdatering i kampens hete på telefonen min, oppdateringen omhandlet mest aannsynligvis google play. Får nå ikkje åpnet appen, får også feilmeldinger og krasj på apper som internett, snapchat osv. Kommer opp på snap at appen kan ikkje kjøres uten å oppdatere google play, men får ikkje åpnet google play en gang. Vist eg prøver så vises bare forsiden i 2sek første gang etter omstart, og vist eg prøvee igjen så e set bare et blink av forsiden. Går heller ikkje å laste ned noe fra nettleseren, prøver eg så henger den seg å detter ut. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Gå til innstillinger > programstyring. Velg "alle" og velg Google Play Her kan du prøve avinstaller, og deretter åpne appen igjen Lenke til kommentar
J-B-WELD Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Har prøvt det desverre, av innstaler oppdatering, og hele driten, når e den jo borte fra telefonen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå