Tee Tag Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 starter maskinen, både mus og tastatur får strøm men jeg kan ikke skrive eller bevege musepekeren!? noen som vet hva som skjer? har testet musa både i USB og vanlig port.. kan det være noe med hovedkortet kanskje ? Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Eg har ikkje peiling. Men før hadde me samma probleme når me kom inn på dataen å då bytta me plass mellom mus og tastatur på sån "vanli tilkobling" ikkje usb, det funka merkli nok:S. eller kan du gå på mus på kontrollpanelle å sjå om alle drivere e instalert osv. Lykke til Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Trur jeg var borti det samme. Da måtte jeg bare formatere heile driten;) Lenke til kommentar
tfw Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har du bare usb porter til mus og tastatur eller er det ps2? for jeg har en omkobling fra usb til ps2. og den kan henge seg av og til, men er bare i et halvt sec. nei det kan være feil med driverne dine. hva med opdatering av drivere. kansje systemgjennoppretting. eller formatere;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå