w0nderCHiN Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Hei! Jeg kjøpte nylig 3dmark fra Steam, og etter litt fikling så fikk jeg til å kjøre en test av maskinen min. Problemet ligger ikke her, men etter testen så så jeg på de forskjellige verdiene som kom fram, og der var det en liten ting jeg stusset over! Det sto at kjernefrekvensen (core clock) på mitt gtx 670 var på 705MHz? Jeg sjekket Gainwards sider og der sto det at frekvensen (base clock) på skjermkortet skulle normalt være på 915MHz? Skjønner ingenting... Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Du skal ikke stole på hva 3DMark viser, den er ofte helt på jordet når det gjelder frekvens på skjermkortene. 3DMark påstår at mine to GTX Titan kjører på 575MHz når de i virkeligheten kjører med ca 1080MHz. Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Ok så det er altså ingenting å bry seg om altså, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå