Gå til innhold

Helsesøsteren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Jan Egil.

Et talende bilde !

Denne helsesøsterens arbeidsvilkår er nok svært forskjellig fra de hennes kolleger i vestlige land er vant til ... !

Høy sykelighet i befolkningen gir sannsynligvis lange arbeidsdager, og også slitsomme, dersom medisinsk utstyr må rengjøres og steriliseres mot slutten av dagen.

Informasjon og overtalelse må kanskje til for å kunne hjelpe de mest engstelige pasientene ... .

Hjemme venter kanskje en familie som også stiller krav til henne ... .

En kanskje altfor anonym hverdagshelt og samfunnsbygger !

På hvilken måte kan vi bidra best, Jan Egil ?

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Ble litt skuffet når jeg så "Helsesøsteren" og så er det ikke et snasent bilde av en helsesøster hehe :D Nei, fra spøk til alvor.

Dette var et kjempeflott bilde.

Vakkert på sin egen måte, et bilde som får frem følelser og tanker. En slags tristhet, og nettopp det gjør bildet vakkert for meg. En fin historie i dette bildet.

Lenke til kommentar

På hvilken måte kan vi bidra best, Jan Egil ?

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Jeg har liten tro på å redde verden (alene), Albert. Men jeg tror faktisk at hver og en av oss kan gjøre litt for noen få. Og hvis flere gjør det, ja da nytter det kanskje!?

Lenke til kommentar

Takk til dere andre også, for gode kommentarer.

Bildet er fra Madagaskar, hvor vi var i påsken. Madagaskar er som kjent et svært fattig land, med stor utfordringer innenfor det meste. Akkurat hvordan denen damen hadde det, vites ikke, men hun var travelt opptatt med å undersøke småbarn. Hvis noen ønsker å få vite mer om to (små) prosjkete som drives på Madgaskar, så ta kontakt på [email protected].

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...