mekanikern Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Hey folks. Jeg har planer om å kjøpe ett backup headset. Hvorfor? Jeg aner ikke. Har dere noen anbefalinger? takker på forhånd! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Med litt flaks finner du Steelseries Siberia v2 på tilbud til den prisen. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Med litt flaks finner du Steelseries Siberia v2 på tilbud til den prisen. MYE flaks. Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Med litt flaks finner du Steelseries Siberia v2 på tilbud til den prisen. Jeg bruker Siberia v2 nå faktisk Billigste jeg fant var på 479,- Lenke til kommentar
Pop Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Jeg har sett den til 399, og jeg ville ikke gått nevneverdig ned i kvalitet. Men det blir jo et pengespørsmål... Endret 9. oktober 2013 av Pop Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Koss portaPro med mic. Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2013 Endte opp med å kjøpe Arachnid Cicurina fra Teknikmagasinet for 299,- Disse funker kjempe bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå