Øystein.F. Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Erotikk, blodbad og eldsprutande drakar pregar livet i Drakengard 3.Blodig rollespel kjem til Europa Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Sweet! Har ikke så stor kunnskap om Drakengard-serien, men er hardbarka Nier-fan. Så hvis de leverer lignende mørk tematikk, samt kvalitet og stemning på historie og karakterdesign, da må jeg nesten ta en titt på dette. Virker som det er kontroversiell tematikk i alle fall, og det er jo spennende. At Keiichi Okabe vil stå for musikken er jo bare et enormt pluss. Han har blitt en av mine absolutte favorittkomponister etter jobben han gjorde med soundtracket til Nier. Det var bare fantastisk. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 incest og pedofili WEEEEHAHAHAHAH........pussies på tide med litt verdi action Lenke til kommentar
Nether Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg likte begge de to Drakengard spillene godt selv om de var veldig repetetive. Likte spesielt historien i det første spillet. Håper dette blir like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå