wilhelmslo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) hei har instalert bf4 beta`en men når jeg starter spillet ser alt ut til å funke bra men når jeg ser på internettsiden så står det at jeg er ingame noe som jeg egentlig ikke er. men hvis jeg har betan i minimert vindu også tar den i full screen ser jeg 1 cm på skjermen øverst og neders er ingame resten er dekket med loading screenen blir glad for all respons Endret 9. oktober 2013 av wilhelmslo Lenke til kommentar
fruktsjimpanse Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har ikke hørt noen som har hatt dette problemet før, men det er jo en del ting du kan prøve. Restarte pc og prøve på nytt Åpne origin, høryeklikk på bf4 beta og deretter klikker du på reparer installasjon. Lenke til kommentar
wilhelmslo Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 har prøvd det du sier problemet er bare på bf4 beta siden idag kjøpte jeg bf3 til pc og det funker fett så skjønner ikke helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå