AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Nei, egentlig ikke. Jeg er til vanlig en veldig sosial og utadvendt jente, men jeg har merket at jeg er ekstra sjenert når jeg er på steder hvor det er 95% gutter. Det er liksom... For mye av det gode, og ender med at jeg holder veldig lav profil og bare er til stede, uten å si noe, med mindre de snakker til meg...Det er så frustrerende! Jeg bare ser sjenert ned i bakken liksom. Hadde vært noe annet om det var 50/50 av både gutter og jenter, men når jeg liksom er nesten eneste jenta blant mange gutter, så bare døøøør jeg innvendig. Noen tips? :/ Anonymous poster hash: 3588c...337 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Snakker du med mannfolka når det er 50/50 da? Anonymous poster hash: d1c54...49f Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Livet kommer til å lære deg at du trenger ikke være bekymret over mangel på oppmerksomhet dersom du kler deg riktig/utilstrekkelig. Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det er det jo en god grunn til. Hvis 95% av dem rundt deg er av det andre kjønn, burde ikke det fortelle deg at du er på feil sted? Det er ikke som om jeg trenger meg på de trasige jentevorsene eller andre sammenkomster for kvinner som prater om vaginalekasjer og hårfjerning, og lurer på hva jeg kan gjøre for å føle meg mindre utilpass. Den logisk slutningen er å finne seg et annet sted å henge. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 9. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2013 Husk at guttene er reddere for deg enn du er for dem. 18 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Gi faen. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Du tenker for enkelt, krøll. Kan være at hun studerer eller har en hobby hvor de fleste er gutter. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Zarac har egentlig svart ganske greit. De er mer redd for deg enn du er for dem. Det sentrale poenget jeg "oppdaget" da jeg ble kvitt det vesentligste av min sjenerthet var hva som forårsaket den - hva er det du frykter av konsekvenser? Redd for å drite deg ut? Gutter ler oftere med deg enn av deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Takk for svar alle sammen. det stemmer at jeg har en hobby som er mannsdominert. Synes de er veldig morsomme og trives godt liksom, men klarer bare ikke å kvitte meg med sjenertheten. Det er kanskje 50 gutter og 4 jenter. Noen ganger er det bare meg. får nesten angst da, haha. Og ja, jeg kan fint snakke hvis det er 50/50. Vet bare ikke hvordan jeg skal klare å slippe meg løs liksom. Jeg er ganske ny der btw. Anonymous poster hash: 3588c...337 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 Gangbang Det ønsker jeg ikke. Anonymous poster hash: 3588c...337 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 De er bare folk de også Dersom dere er samlet på grunn av felles interesse, så føles det som et logisk steg å prate om denne interessen? Kan du prøve å prate med en og en i slengen, eller to? Dvs ikke prate med alle samtidig? Ellers tror jeg bare jeg vil anbefale å prøve å delta i samtalene, se hva de prater om og så bare kaste deg uti det. Jeg tror ikke noen av dem kommer til å bite. Ikke greit å være sjenert da, men prøv å delta og start i det små - se hvordan det går. Om det er flere jenter der, så kan du kanskje prøve å sitte ved siden av vedkommende? Vil det bidra til at du føler deg tryggere i settingen?Jeg synes ofte at gutter kan være lettere å forholde seg til enn jenter. Det er kanskje en generalisering, men gutter er ofte enklere å ha med å gjøre Jeg tror kanskje ikke jeg skal råde deg til å drikke deg til mot, nå vet jeg jo ikke en gang om du er over 18 og dessuten er det en dårlig taktikk En annen ting: dersom det faktisk er mannsdominert, så tipper jeg at de synes det er ekstra stas å ha ei jente der Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg driver også med en mannsdominert hobby med like stor prosent jenter per gutt som i din hobby og min erfaring er at gutta synes jentene er et friskt innslag. Fra tid til annen kan man merke godt at der er er undertall på jenter i forhold til at gutter er gutter (med konkurranseinstinkt og tilsvarende aktiviteter). I starten synes jeg også at det var litt skummelt, men etterhvert har det blitt kjempekoselig og jeg gleder meg til hver gang. Guttene er ikke stygge og ekle mot hverandre, og vi er bare to jenter som heldigvis er veldig glad i hverandres selskap! Bare kos deg, gutter er mennesker de også Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Bare kos deg, gutter er mennesker de også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå