Cuneax Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Imponerende tall fra storspillet.GTA 5 slår syv verdensrekorder 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Er GTA V et dataspill? 7 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Når sluttet en spillkonsoll å være en datamaskin? En datamaskin er en samling av mekaniske og elektroniske komponenter som ved hjelp av dataprogrammer kan utføre arbeidsoppgaver på en effektiv måte. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 #8: Flest verdensrekorder som inneholder uttrykker "på 24 timer" på 24 timer Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Når sluttet en spillkonsoll å være en datamaskin? Virker bare som om det er mer vanlig å dele opp i dataspill og tv-spill, hvor førstnevnte er PC-spill, og sistnevnte konsoll-spill. Data forbindes oftest med PC, var det jeg tenkte. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det har du helt rett i, men det er nok for å skille dataspill (konsoll og PC) og andre spill som f.eks brettspill. Uansett, vel fortjent! 1 Lenke til kommentar
schpa Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Når sluttet en spillkonsoll å være en datamaskin? Virker bare som om det er mer vanlig å dele opp i dataspill og tv-spill, hvor førstnevnte er PC-spill, og sistnevnte konsoll-spill. Data forbindes oftest med PC, var det jeg tenkte. Skjønner hva du mener her, men fellesbetegnelsen for PC-spill og TV-spiller nok samlet under "dataspill", så GTA V er absolutt et dataspill. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Så får man håpe at salgssuksessen gjengjeldes ved å lage en spektakulær PC utgave fremfor bare en 360-DX Port med kun høyere oppløsning, en anelse bedre teksturer og at man bare kaster inn noen effekter som de 8 år gamle konsollene ikke klarer å kjøre over 20fps.Jeg savner skikkelige PC utgaver av kassasuksesser. Det gjøres for lettvint og var årsaken til at GTA IV for PC gikk fort i glemmehylla. Endret 9. oktober 2013 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Er GTA V et dataspill? ja det lurte jeg også på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 [quote name='schpa' timestamp='1381328478' Skjønner hva du mener her, men fellesbetegnelsen for PC-spill og TV-spiller nok samlet under "dataspill", så GTA V er absolutt et dataspill. "Videospill" hadde kanskje vore ein betre betegnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg