Ovidia2 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hest og Høst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hei, Ovidia2. Dette bildet er til de grader stemningsfullt at man kan bli sittende å se på det, - lenge ... Virkelig vakkert er det, og jeg skulle ønske at du kunne fortelle litt om veien fra utgangspunkt til ferdig underverk ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Heng meg på Albert her - meget bra. 1 Lenke til kommentar
Maren Elize Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Vakkert - som en eventyrverden! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Hjertelig takk til dere tre! Så koselig dere likte det.. hesten er satt inn i etterkant... måtte "skjære" ut i gjæret for å få den frem kan du si.... så litt pirkejobb.. ellers har jeg lagt et varmt fotofilter i PS for å få varm gammeldags følelse/lys og så en vignettering rundtbildet som strammer opp i Lightroom. MVH Tove Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ja likte dette jeg å. Kjempeflott bilde. Harald Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Veldig vakkert, Tove! Komposisjon, farger, etterbehandling - høy klasse! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Harmonisk bilde med fin vignettering. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Henger meg på de andre her da det meste er sagt. Ikke så veldig glad i vignettering men her passa det. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Helt fenomenalt godt stemningsfoto - vakkert, vakkert !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg