Mo3n Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Hei! Sliter med et nokså irriterende problem for tiden.. Værken hovedkortet mitt eller nettverkskortet(satte det i for 2 timer siden) ser ut til å finne internett kabelen. Jeg bruker nå en USB basert trådløs antenne, men dette vil ikke kunne hjelpe meg da jeg skal på LAN om få timer, og eneste tilkoplingen mulig der er via kabel... Nettverkskortet identifiserer støtt og stadigt, men det finner ikke noe, selv om kabelen står i. Det blinker og grønt, og man kan se at kortet merker at det er kabel i. Men dette nekter å fungere.Jeg er ingen mester på dette, så jeg trenger deres hjelp ganske kjapt om mulig... Blir mildt sagt frustrert her jeg sitter.På forhånd mange takk for svar! Alt av svar kan hjelpe! Mo3n Endret 9. oktober 2013 av Mo3n Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Prøve en annen kabel??? 1 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Prøv å oppdaeter driverne til nettverkskortet. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Til hva og hvordan er nettverket ditt koblet? Lenke til kommentar
Mo3n Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Problem har løst seg! Men takker for alle svar! Det var routeren som var problemet Jeg var så sikker på at det var maskinvaren som var dårlig i PC'en at jeg ikke hadde sjekket dette... Beklager for bryet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå