Gå til innhold

Gnagsår, blod og converse


Anbefalte innlegg

Hei,

jeg fikk nettopp mine splitter nye converse (korte). Jeg gjorde noe dumt og brukte litt korte sokker med de skoene, som ga med gnagsår og vannblemmer, og vannblemmene sprakk...så jeg har blødd ned hele hælen på skoen.

 

Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke hive dem i vaskemaskin fordi limet blir ødelagt, skal jeg bare legge dem i en bøtte med vann og klor/grønnsåpe? :shrug:

 

Svar fort takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skoene er ikke gått inn ordentlig før de er blødd litt i.

 

For å være litt seriøst så kan det være vanskelig å få ut blodet avhengig av hvor lenge det er tørket og hvordan du vasker de. Vasker du de for varmt eller hardt vil du ødelegge limet som du selv sier (dette skjer selv uten varmtvann forøvrig, mine overlevde knapt en festival).

Lenke til kommentar

Hei,

jeg fikk nettopp mine splitter nye converse (korte). Jeg gjorde noe dumt og brukte litt korte sokker med de skoene, som ga med gnagsår og vannblemmer, og vannblemmene sprakk...så jeg har blødd ned hele hælen på skoen.

 

Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke hive dem i vaskemaskin fordi limet blir ødelagt, skal jeg bare legge dem i en bøtte med vann og klor/grønnsåpe? :shrug:

 

Svar fort takk :D

 

Jeg får også gnagsår av tøysko/converse, derfor unngår jeg helst sånne sko. På sommeren så kan det være behagelig med tøysko i varmen, men ellers synes jeg det er herk, særlig i regn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...