b-real Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Vil det i det hele tatt være mulig å installere Win3.11 på maskinen min??? Kunne bare vært så artig Komme på LAN og brife med 3.11, hihi..har vert så digg. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Det er bare å prøve det, men jeg regner med at du ikke finner en eneste driver som fungerer for noe av hardwaren din (kanskje bortsett fra standard mus og tastaturdrivere) Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Legg det inn i VMWare, ellers må du formatere disken til FAT16 eller noe enda mer "antikt" noe. Muligens vil og 3.11 mangle endel drivere. Store disker (over 2GB) burde vel slite, hovedkort, skjermkort e.t.c. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Mitt hovedkort støtter ikke Win95. Så det spørs om hardwaren din støtter 3.11 Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Tror du får problemer med de fleste drivere (eksisterer ikke til dagens hardware). Tror (såvidt jeg husker) ikke det har støtte for usb, nyere hardware, mer enn 256 farger, programmer osv. Tror jeg brukte 3.11 frem til '97 (yepp, Win 95 var der, men jeg holdt ut :smile:). Windows 95 tok vel over i overgangen fra 486 til pentium. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 kke bruk VMware, bruk heller Connectix Virtual PC. Har selv prøvd 3.1 @ Virtual PC. Det fungerte veldig bra! :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 når du først skal gjøre noe så kult, ville jeg heller statset windows 1.0. det ser mye kulere ut (litt mer fatger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå