Marla Isabella Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 jeg lurer på hvor er det det lettest å låne penger jeg er student og har ikke fast jobb, inntekten var litt under 200 tusen i fjor så hvordan eller hvor kan jeg få forbrukslån trenger 20 tusen og kan dokumentere på at jeg kan nedbetale innen 2 måneder har prøvd mange nettsider,, men alle krever at man må ha over 200 tusen i fast inntekt Lenke til kommentar
Marla Isabella Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Prøvd kredittkort? ja søkte på det, men som student får jeg bare 5 tusen i måneden, hjelpe lite + jeg trenger de i denne uka, faktura fristen går ut på mandag Lenke til kommentar
Arne Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Vet ikke hvilken bank du har, men jeg ville prøvd å ringe den. Som regel kan de hastebehandle en FF-sak slik at pengene blir disponible umiddelbart dersom du får søknaden innvilget. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Slektninger som vil ha litt ekstra renteinntekt? 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Prøvd å ringe kreditor for å få delt opp regningen? 3 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) ja søkte på det, men som student får jeg bare 5 tusen i måneden, hjelpe lite + jeg trenger de i denne uka, faktura fristen går ut på mandagJeg fikk kredittkort med grense på 15000 uten noen form for inntekt utenom sommerjobb og lånekassen. Edit: som student. Endret 10. oktober 2013 av Christeven Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 ja søkte på det, men som student får jeg bare 5 tusen i måneden, hjelpe lite + jeg trenger de i denne uka, faktura fristen går ut på mandag Har du historikk som gjer at du ikkje blir vurdert som kredittverdig? Eit kjappt søk på kredittkort og student gir meg mange forskjellige kredittkort med kredittgrenser på alt ifrå 10 000 kr til 150 000 kr. Enkelte kredittkort må du være 23 år for å få, men sjølv som 18 åring så skal det ikkje være problematisk å få 50 000 kr i kreditt. Men når det er sagt så har du såpass med inntekt at det nok burde gå ann å løyse dette på andre måter. Enten ved å snakke med kreditor, banken din eller rett og slett ved å planlegge utgiftene dine. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Slektninger som vil ha litt ekstra renteinntekt? Renter når man låner av slektninger? Burde isåfall ligge så lavt at det bare dekker tapte bankrenter e.l. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har selv lånt fra slektninger med rente. Mye lavere enn den i banken, men Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Flere banker har egne studentlån. Jeg tror Nordea og DnB er to av dem. Ellers er det veldig lett å få kredittkort gjennom Skandiabanken. Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 jeg lurer på hvor er det det lettest å låne penger jeg er student og har ikke fast jobb, inntekten var litt under 200 tusen i fjor så hvordan eller hvor kan jeg få forbrukslån trenger 20 tusen og kan dokumentere på at jeg kan nedbetale innen 2 måneder har prøvd mange nettsider,, men alle krever at man må ha over 200 tusen i fast inntekt Korleis gjekk dette? Kunne vore spennande å vite. Lenke til kommentar
Marla Isabella Skrevet 5. november 2013 Forfatter Del Skrevet 5. november 2013 Korleis gjekk dette? Kunne vore spennande å vite. hei, fikk kreditkort fra santander på 20 tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå