JFM Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Hei.Har de siste 4 årene hatt meg en pause fra gaming. Men nå er jeg alså tilbake Har bestilt meg ny bærbar gamer laptop og er ganske klar Men jeg har lyst på ny gamer mus, type trådløs. Er egentlig utrolig fornøyd med musa jeg har i dag (har to stk Logitech MX518). Har i løpet av de 10 siste årene har 3stk MX518, en MX510, en G5 og en Roccat Kone.Som dere sikkert skjønner liker jeg designet på MX-musene sinnsykt godt.Men hvordan er Logitech G602/G700S i forhold til disse?Hva er din erfaring med G602/G700S? Endret 9. oktober 2013 av JFM Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Jeg tror du også blir fornøyd med Logitech musa Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Hvordan ligger den i hånda, sammenlignet med veteranene MX510, MX518, G5 osv? Hvordan er G700S i forhold Endret 9. oktober 2013 av JFM Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Vil si at den ligger omtrent like godt i hånden som de andre modellene vil jeg tro Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ville aldri kjørt trådløs mus på gaming. Sikler selv på Logitech G400s for tiden.. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Har fungert fint det hos mange av mine kunder. Problemet er som oftest at mottakeren er dårlig. Hvis man skal ha en tilstrekkelig mus så må man nesten opp i 500 kr og det er ikke bra. Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ville aldri kjørt trådløs mus på gaming. Sikler selv på Logitech G400s for tiden.. Med mindre du bor ett sted der det er så mye forstyrrelse på det båndet musen overfører signaler på at du faktisk får signaltap, er dette en komplett ignorant uttalelse. Trådløse mus overfører signaler like raskt og like mange ganger/sek som trådet mus, det er ingen forskjell. Så for de som ikke liker kabel, er det ett fullgodt alternativ. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Ville aldri kjørt trådløs mus på gaming. Sikler selv på Logitech G400s for tiden.. Kan jeg spørre hvorfor? Den trådløse teknologien har kommet såpass langt nå at det er ingen forskjell på å kjøre på kabel kontra trådløst sett bort fra at den trådløse musa må fylles opp med strøm en gang i ny og ne. Jeg har blitt helt frelst av trådløst ustyr etter at jeg kjøpte Vengeance 2000 og er strålende fornøyd med kvaliteten og ikke minst fantastisk å slippe kablene hengene rundt. Har planer om å kjøpe trådløs mus etterhvert selv, men har ikke oppdatert meg så veldig på markedet enda. G700S ser forøvrig helt grei ut synes jeg, eneste jeg stusser på er at G-knappene er litt klundrete plassert og personlig synes jeg ikke de har noe der å gjøre i det hele tatt. Endret 21. oktober 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå