Gå til innhold

Online: Private sessions? (PS3)

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer bare på om noen vet hvordan du kan starte en "privat session" med bare crew eller friends?

(Jeg å en crew-mate spilte i går og havna på en server hvor en eller annen brite tydeligvis hadde det veldig morsomt med å kjøre folk ned med bilen sin. Det resulterte i at han drepte både meg og kompisen siden vi ble litt tatt på senga av en GelanderWagon i 250 km/h inn i en husvegg. Siden han ikke ville joine meg i 1vs1 så fant vi ham etterpå på kartet og kjørte etter ham mens vi begge kræsjet i bilen hans og vi skjøt alle 4 dekkene hans mens vi lekte sisten med ham. har aldri hørt noen hyle og banne å klage på den måten der før i headsettet. Hele seansen endte da på motorveien hvor vi presset ham av en bro og han landet en 15-20 meter nedenfor i bilen sin hvor vi da sto på toppen og tømte nok bly til å forgifte Amazonas over ham og bilen hans. Han forlot gamet... Ikke alltid hyggelig at noen skal drepe andre uprovosert og så stikke av før vi får tatt igjen. HUNT THEM DOWN!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fra singleplayer så trykker du start/pause knappen, går til online, trykker på "play gta online" eller hva det er som står der og starter en invite only session.

har testet crew session og friend session, men det virker ikke som om de fungerer helt som de skal.

Lenke til kommentar

fra singleplayer så trykker du start/pause knappen, går til online, trykker på "play gta online" eller hva det er som står der og starter en invite only session.

har testet crew session og friend session, men det virker ikke som om de fungerer helt som de skal.

Hmm... Skal teste i kveld og komme med en tilbakemelding =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...