Ferdizz Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Hei, vurderer å kjøpe et brukt GTX 570 til 900kr for å så kjøre det i SLI med det samme kortet jeg har fra før av. Er det et greit valg/kjøp med tanke på at det bare koster meg ca 900kr? Eller burde jeg heller investere i ett helt nytt kort? Tenkte bare å oppgradere pcen min bittelitt så billig som mulig sånn at pcen takler fremtidige spill som f.eks Bf4 litt bedre Endret 9. oktober 2013 av Ferd!s Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Ett nytt 570 for 900, kja, hvorfor ikke? Om du ikke har problemer med varme inni kabinettet Ellers kan du jo lese litt her om 570 sli før du eventuelt bestemmer deg Endret 9. oktober 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Var da voldsomt hvor du skal reklamere for det du selger "Nor_HoMEr".... Ett nytt 570 for 900, kja, hvorfor ikke? Om du ikke har problemer med varme inni kabinettet Ellers kan du jo lese litt her om 570 sli før du eventuelt bestemmer deg Vurderer sterkt å gå for kjøpet, men kortet er veldig stort (tar opp 3 PCI slots), så er såvidt/kanskje akkurat ikke plass til to slike svære kort på hovedkortet mitt? Har et slikt et --> link <--- Ellers så har jeg ikke hatt noe problem med varme, men kanskje det blir mye varmere når to slike svære kort står nesten helt inntil hverandre? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Om du har denne eksakte modellen så støtter ikke den SLI men kun Xfire. Da ble jo valget litt enklere Vente eventuelt på nye AMD modellene og se prisen på de 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå