Joachim_F Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 BioWare har annonsert utvidelsespakken Galactic Starfighter.Store romkamper for Star Wars: The Old Republic Lenke til kommentar
jihn Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Blir vel 'on rails' dette også Lov å håpe at det blir bra, men... vi får se. Endret 9. oktober 2013 av jihn Lenke til kommentar
v1sper Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Det er ikke 'on rails'. Free-roam space PvP. Må vel slenge inn litt reklame for guildet vårt når sjansen byr seg www.impetusguild.com - Helnorsk SWTOR community. Vi driver med progresjonsraiding, Warzone og Arena PvP, casual spilling og sosiale IRL-eventer. Vi har et eget forum som dekker de fleste aspekter ved spillet med spillerguides m.m. og et artikkelsystem for nyheter og lignende. Vi tilbyr også privat voicechat via Mumble og en generelt god atmosfære for alle norske SWTOR spillere. Vi spiller også andre spill sammen på siden av SWTOR. Endret 9. oktober 2013 av v1sper 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Var et lite stikk til den orginale space combat i kommentaren min der v1sper Server spiller dere på? Ikke spillt siden februar sist år tror jeg :o Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Synd at dette egentlig kun er et nytt mini-game. Bare den lasteskjermen med oversikt over kontrollene som kommer før man er inne synes jeg ødelegger "stor-verden" opplevelsen. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Enough! Give us KOTOR3 already! Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Nei takk Håper det blir bra for de som spiller det. Lenke til kommentar
v1sper Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Server spiller dere på? Ikke spillt siden februar sist år tror jeg :o Hei! Vi spiller på Tomb of Freedon Nadd (EN-PvP). Lenke til kommentar
kungfuX Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 aaa fett! presis starta så smått å spille igjen etter en veldig lang pause (måneder etter det kom ut) så hadde vært fint med et sted å lvle opp, bli kjent med spillet igjen, og ikke minst nye folk:) slenger inn en søknad så fort jobbe uka er over:) Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) hvor er den slett innlegg knappen :S la merke til at v1spern hadde svart på hvilken server Impetus spiller på etter at jeg hadde kommentert på artikkelsiden Endret 10. oktober 2013 av Ra1dMaX Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ekte star wars spill kommer kun i en pakke. www.swgemu.com Lenke til kommentar
jihn Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hei! Vi spiller på Tomb of Freedon Nadd (EN-PvP). Hvor mye går du egentlig glipp av dersom du ikke betaler? Spillte på ToFN selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå