Espen Jansen Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Lettvinte løsninger og følelser står i fokus i The Sims 4.Sniktitt: The Sims 4 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 dro i et par kroppsdeler som ikke skal nevnes med navn, og gikk etter i sømmene ved å zoome inn på detaljområder. Det er viktig å sjekke at alt er som det skal! 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det jeg er mest imponert over er hvor forskjellig man kan lage en sim nå. For ikke å snakke om at man kan gjøre flere ting samtidig (trene, se på tv / snakke - dvs øke "charisma" og "strength" samtidig eller "cooking" og "strength"). Blir morro å teste ut disse kombinasjonene. Er både spent og skeptisk til følelsene som kommer; som du nevner Sims som nekter å gjøre noe eller virker å være på "auto-pilot" vil bli temmelig ødeleggende. Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 For meg er The Sims meir å kalle for "The Bugs" Aldri fått spelt gjennom med ein sim pga bugs. Siste gong eg ville prøve Sims 3 så var bookstore i alle byane ute av funksjon. Dei spyr ut expansions og stuff packs, men å fikse bugs det klarer dei ikkje. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Utrolig skuffendes at de har gjort grafikkstilen enda mer tegneserieaktig. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Endret 9. oktober 2013 av Evil-Duck 6 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Hadde man kombinert dette med spillelementer fra titler som sim city, gta, mafia, red dead redemption, skyrim online etc. så kunne det blitt bra.Per nå er det bare en meningsløs, pretensiøs og oppblåst "dress my doll" sim. Endret 9. oktober 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Nether Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Regner med at alt annet enn det absolutt nødvendige kommer til å bli strippet ut av spillet så man starter på nytt igjen som med toeren og treeren. Irriterer meg at EA kan fortsette med å gi ut de samme 20 ekspansjonspakkene gang på gang. Det er i hvert fall ikke noe poeng i å kjøpe dette spillet før om noen år da det endelig kommer til å være på samme nivå som Sims 3 er nå. Det tok 4 år før de så seg ferdige med Sims 2, og nå har det tatt 4 år med Sims 3 (og de er ikke ferdige med å selge virtuelle sofaer ennå). Men så lenge folk kjøper så kan man jo ikke dømme dem for det selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå