Arodem Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Tidligere Red Hot Chili Pepper-trommis sier spillet er på arbeidslista.Komponist hevder han jobber med Far Cry 4 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 har ikke helt følt noe for farcry serien på lenge. farcry 1 var det eneste spillet i serien jeg har giddet å fullføre. Farcry 3 spilte jeg i noen timer og det synes jeg virket uferdig masse glitches og ting som jeg følte ødela. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 har ikke helt følt noe for farcry serien på lenge. farcry 1 var det eneste spillet i serien jeg har giddet å fullføre. Farcry 3 spilte jeg i noen timer og det synes jeg virket uferdig masse glitches og ting som jeg følte ødela. Hvilke glitches var det du opplevde? 5 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hadde noen glitches selv i første versjonen av FC3, men patchet så hadde jeg ingen problem. Ville absolutt spilt FC3 nu iallefall. Har runnet både FC3 og Blood Dragon. Gleder meg virkelig til FC4. Håper også på å få en ny Blood Dragon. Gjerne ett fullverdig stort Blood Dragon spill i tillegg til FC4. Håper systemet er litt annerledes rundt i verdenen i FC4 enn i FC3. Syns det var altfor lett å komme seg rundt etter å tadd over baser en gang og så var det ikke fiender der. I tillegg var det ikke sperre på hvor mye man kunne fra starten av samle å oppgradere på f.eks ammopacks, lommebok etc noe som også gjorde det veldig lett. Bruke de første par timene bare til å makse opp alt så var man rambo. Litt balanse hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det lurer jeg på også. Kan ikke huske en eneste bug i PC-versjonen. Lenke til kommentar
Siggen321 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Dette høres spennende ut, har storkost/storkoser meg med Far Cry 3. har ikke helt følt noe for farcry serien på lenge. farcry 1 var det eneste spillet i serien jeg har giddet å fullføre. Farcry 3 spilte jeg i noen timer og det synes jeg virket uferdig masse glitches og ting som jeg følte ødela. Jeg opplevde en tekstur-glitch en gang etter en oppdatering, men det ble fiksa ved å oppdatere grafikkdriveren. En gang klarte jeg også å falle gjennom kartet, men det har bare skjedd den ene gangen, men har aldri opplevd det igjen. Disse feilene har ikke ødelagt spillopplevelsen for meg, trist å høre at du ikke har fått spilt dette gode spillet, jeg elsket det i alle fall! Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 har ikke helt følt noe for farcry serien på lenge. farcry 1 var det eneste spillet i serien jeg har giddet å fullføre. Farcry 3 spilte jeg i noen timer og det synes jeg virket uferdig masse glitches og ting som jeg følte ødela. Hva er det du snakker om? Veldig lite glitches og ingen av dem ødeleggende for spillet 1 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Lurer på hvor spillet skal legges til. Først var det tropiske "paradisøyer", så var det Afrika, så var det tropisk øy igjen.. Det blir vel et stort uteområde, med mye vegetasjon osv, men de går kanskje for en annen 'flavor'? Endret 9. oktober 2013 av Riboflavin' Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ahh, digga Far Cry 3 og Bood Dragon. På konsoll that is... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 FC3 var helt fantastisk, og jeg har store forventninger til neste i serien.Får bare håpe at de tar seg god nok tid, dette er et spill som bør komme ut sånn en gang hvert 3-4 år. Ting jeg håper blir bedre er mer variert landskap, kanskje litt mer hyppige patruljer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det lurer jeg på også. Kan ikke huske en eneste bug i PC-versjonen.En del bugs, men ikke mange. Ingen gamebreaking. Noen gjorde det litt morsommere og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå